Merken zijn net mensen. Af en toe hebben ze een vleugje avontuur nodig. Opwinding. Anders worden ze saai. Grijs. Gaap, gaap. En ga je er met een boogje omheen. Daarom, beste ondernemer / merketeer: welkom bij het Ministerie van Merkplezier. We kunnen er mooie termen als Brand Activations en Brand Experiences op los laten. Maar je begrijpt ons al. We organiseren events waarvan je merk én je klanten gaan glimmen (vooruit dan, shinen).





Merken zijn net mensen. Af en toe hebben ze een vleugje avontuur nodig. Opwinding. Anders worden ze saai. Grijs. Gaap, gaap. En ga je er met een boogje omheen. Daarom, beste ondernemer / merketeer: welkom bij het Ministerie van Merkplezier. We kunnen er mooie termen als Brand Activations en Brand Experiences op los laten. Maar je begrijpt ons al. We organiseren events waarvan je merk én je klanten gaan glimmen (vooruit dan, shinen).





Merken zijn net mensen. Af en toe hebben ze een vleugje avontuur nodig. Opwinding. Anders worden ze saai. Grijs. Gaap, gaap. En ga je er met een boogje omheen. Daarom, beste ondernemer / merketeer: welkom bij het Ministerie van Merkplezier. We kunnen er mooie termen als Brand Activations en Brand Experiences op los laten. Maar je begrijpt ons al. We organiseren events waarvan je merk én je klanten gaan glimmen (vooruit dan, shinen).




